Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Voor hoortoestellen geldt dat je ze 30 dagen mag proberen. Ben je binnen deze 30 dagen niet tevreden met je aankoop? Dan kun je het product terugsturen naar JewelEar. De 30 dagen gaan tellen vanaf de dag dat je het hoortoestel ontvangen hebt. Andere accessoires van JewelEar hebben een retourtermijn van 14 dagen. Volg hiervoor het retourproces dat hieronder staat uitgeschreven.

Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?

  • Hoortoestellen mogen tot 30 dagen na ontvangst worden geretourneerd.
  • Verbruiksartikelen (zoals ear-tips, batterijen en accu’s) worden alleen retour genomen als de verpakking niet is ongeopend. In verband met de hygiëne (waaronder ear-tips) en/of verbruik (waaronder batterijen) kunnen we deze artikelen niet retour nemen als de verpakking is geopend en/of de verzegeling is verbroken.
  • Overige artikelen mogen tot 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd.
  • Voor alle producten geldt dat alleen producten zonder beschadiging(en) en/of gebruikssporen en helemaal compleet worden teruggenomen. Hetzelfde geldt voor de originele verpakking.

Hoe werkt het retourproces?

  1. Meld je retour aan via de retourservice van JewelEar, zoals vermeld op de factuur.
  2. Van ons ontvang je per e-mail een retourformulier.
  3. Print het retourformulier uit, vul het in en voeg deze bij het pakketje.
  4. Verstuur het product in de originele, onbeschadigde verpakking. Verpak het product zo, dat dit tijdens het transport geen schade zal kunnen oplopen.
  5. Het aankoopbedrag krijg je van ons teruggestort zodra wij je retour in ontvangst hebben genomen.

Wat zijn de kosten voor het retourneren?

De verzendkosten van het retourneren zijn voor eigen rekening en zijn afhankelijk van het formaat van het pakketje.

Wat is het retouradres?

Het retouradres krijg je van ons bij de aanvraag tot retourneren.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra we jouw product hebben ontvangen, en bekeken hebben of het compleet en onbeschadigd is, storten we het aankoopbedrag terug. Wil je het aankoopbedrag teruggestort hebben op een ander rekeningnummer? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op!